هرزگرد ثابت دینام ام وی ام و تیگو 5

0000000027816

تماس بگیرید

شناسه محصول A11-8111210DA
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

برای خرید و قیمت هرزگرد ثابت دینام ام وی ام و تیگو 5 تماس بگیرید: 09008161440

هرزگرد ثابت دینام نوعی قرقره ثابت است که روی بلبرینگ قرار می گیرد و فقط به بدنه موتور خودرو متصل می شود و به کشش تسمه دینام کمک می کند.

هرزگرد تسمه دینام : مجموعه رادیاتور، فرمان برق و دینام برای حرکت همزمان به تسمه ای به نام تسمه دینام نیاز دارند و تسمه ها برای سفت شدن به کشنده تسمه دینام به اندازه کافی نیاز دارند.

هرزگرد تسمه دینام: برای حرکت همزمان هیدرولیک فرمان، دینام و رادیاتور به تسمه ای به نام تسمه دینام نیاز داریم. همچنین از هرزگرد برای سفت نگه داشتن تسمه دینام استفاده می شود تا این سیستم به راحتی نیروی مورد نیاز خودرو را تامین کند.

نحوه تشخیص هرزگرد اصلی از تقلبی

اکثر هرزگردهایی که در بازار می‌بینید تقلبی هستند، اما چگونگی تشخیص اصل بودن آن سوالی است که ممکن است برای بسیاری از شما تعجب کنید. هرزگرد های اصلی و باکیفیت معمولاً قیمت بالایی دارند، بنابراین از یک قطعه ارزان انتظار اصالت نداشته باشید. قطعات اصلی و باکیفیت همیشه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، هیچ گارانتی نمی تواند دلیل بی کیفیتی و تقلبی هرزگرد باشد.

نکات کلیدی هنگام خرید فولی هرزگرد

قیمت هرزگرد

بودجه خرید هرزگرد را از قبل تعیین کنید. پس از تنظیم مقدار بودجه، بسیاری از مدل هایی که در محدوده قیمت شما نیستند، به طور خودکار از انتخاب شما حذف می شوند و انتخاب برای شما آسان خواهد بود.

نوع قرقره

برای خرید پولی مشخص کنید که چه نوع قرقره ای می خواهید، پولی دینام که شامل دو مدل بالا و پایین و پولی دندانه دار است که دو نوع تسمه معمولی و کششی نیز دارد، بنابراین در انتخاب نوع هرزگرد باید دقت کرد.

برند هرزگرد

تجربه نشان داده است که برندهای معروف همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند، با توجه به تجربه ای که از برندهای ناشناخته داریم، اکثر آنها کیفیت بالایی ندارند و ارزش امتحان کردن را ندارند، تا زمانی که برندهای شناخته شده در بازار وجود دارند، نباید از برند ناشناخته استفاده کنیم.

انواع بلبرینگ

با توجه به اینکه توپی از یاتاقان ها تشکیل شده است، اگر توپی که خریداری می‌کنید از یاتاقان‌های خوب و باکیفیت ساخته شده باشد، مطمئناً توپی با کیفیت بالا است و اگر از یاتاقان‌های ارزان قیمت و با کیفیت پایین‌تر ساخته شده باشد. بلبرینگ، سپس توپی دارای کیفیت مورد نیاز است.

مواد پلاستیکی غلتک

پلاستیک مورد استفاده در ساخت غلتک باید از مواد اولیه مرغوب باشد، زیرا سطح تسمه مدام با آن در تماس است و اصطکاک در این نقطه افزایش می یابد.

اگر از پلاستیک محکم و بادوام ساخته نشود، خواص لازم را نخواهد داشت و خیلی سریع فرسوده می شود و باعث ریزش بند و شکستگی آن می شود.

کاور

وجود روکش روی پروانه مانعی برای خروج چربی از داخل پروانه است. همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از دلایل اصلی خرابی قرقره بیکار، عدم روغن کاری و خشک شدن گلوله ها است.

بنابراین اگر مانعی برای خروج گریس وجود داشته باشد، عمر قطعه افزایش می یابد.

نحوه نگهداری قرقره هرزگرد خودرو

  1. بهتر است هر چند ماه یکبار وضعیت قرقره هرزگرد بررسی شود، برای این کار تسمه را شل کرده و قرقره هرزگرد را با دست بچرخانید، اگر نویز دارد، لطفا آن را چرب کنید.
  2. هرگز نباید با آب تماس داشته باشد، زیرا نفوذ آب به بلبرینگ باعث اکسیده شدن و آسیب به شفت می شود.
  3. از تسمه استاندارد و سایز اصلی خودرو استفاده کنید.

با توجه به نکات بالا می توانید هرزگرد مورد نظر خود را خریداری کنید.

طول عمر تسمه دینام در بین اتومبیل ها متفاوت است، اما به طور میانگین عمر بین ۸۰ تا ۱۲۰ هزار کیلومتر تغییر می کند تسمه مانند سایر قطعات موتور، عمر مفیدی دارد که عمر این حدود ۳-۴ سال است.

قبل از رفتن به سفر حتما وضعیت این قسمت را بررسی کنید، ممکن است تسمه دینام شما شکسته باشد.

یکی از دلایل اصلی شکستگی، خرابی تصادفی تسمه دینام و تسمه کشنده است.

خرید هرزگرد ثابت دینام ام وی ام 530, ام وی ام 550, ام وی ام X33, تیگو 5

مشخصات

برند

ام وی ام, چری

سازگاری

mvm530, mvm550, mvmx33, tigo5

مدل

ام وی ام 530, ام وی ام 550, ام وی ام X33, تیگو 5

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
× چطور میتونم شما را راهنمایی کنم؟