لاستیک نگهدارنده قاب روی موتور ام وی ام

0000000031820

تومان12,000

افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

لاستیک نگهدارنده قاب روی موتور ماشین یکی از بخش‌ های حیاتی ماشین است این قطعه وظیفه کنترل و حفظ بدنه در مقابل ضربات ناشی از رانندگی در سطح جاده‌ ها را برعهده دارد برای نگهداری از این قطعه حیاتی در ماشین باید با آن آشنا بوده و راهکار های مراقب از آن را بشناسید.

لاستیک ماشین موظف است بخشی از شدت ضربات ناشی از راندن بر سطح جاده‌ ها را در خودش جذب نموده و از وارد آمدن این فشارها به بدنه خودرو جلوگیری کند.

لاستیک نگهدارنده قاب روی موتور به مرور زمان در اثر گرما و حرارت زیاد موتور ماشین پاره شده و شروع به قاچ خوردن می کند و دیگر توانایی نگهداری آن روی موتور را ندارد با خرید این لاستیک ها دیگر نیازی به تعویض کامل قاب موتور نمی باشد. خرید لاستیک نگهدارنده قاب روی موتور ام وی ام 530, ام وی ام 550, ام وی ام X33

لاستیک نگهدارنده ی قاب روی موتور خودرو یکی از بخش‌ های حیاتی آن است این قطعه وظیفه کنترل و حفظ بدنه در مقابل ضربات ناشی از رانندگی در سطح جاده‌ ها را برعهده دارد برای نگهداری از این قطعه حیاتی در خودرو باید با آن آشنا بوده و راهکار های مراقب از آن را بشناسید.

لاستیک خودرو موظف است بخشی از شدت ضربات ناشی از راندن بر سطح جاده‌ ها را در خودش جذب نموده و از وارد آمدن این فشار ها به بدنه خودرو جلوگیری کند.

طریقه نصب درپوش تزئینی

ابتدا دو عدد لاستیک را در محور کشویی پشت قاب وارد کرده سپس قسمت انتهای قاب موتور ماشین را در محل قلاب مانند وارد کرده و دقت نمایید لاستیک ها دقیقا در سوراخ تعبیه شده روی موتور ماشین جا بروند سپس با فشار دست بر روی قاب موتور آن را جا انداخته.

مشخصات

مدل

ام وی ام 530, ام وی ام 550, ام وی ام X33

برند

ام وی ام

سازگاری

mvm530, mvm550, mvmx33

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
× چطور میتونم شما را راهنمایی کنم؟